Viime aikoina olen ollut todella hyvän tuulinen...selkeä. Tiedättehän, asiat ovat kirkkaita, hallinassa ja yksinkertaisia. Ja värit ovat enemmän, tee maistuu paremmalta, aurinko nousee nopeammin ja lauseet ovat kauniita.
Hemmetin utopinen kuvaus, mutta en voi kiistää :) Luultavasti tämä johtuu siitä, että olen opetellut arvostamaan pieniä asioita. Kuten ihanaa omenamantelipuuroa ja jättikokoista teekuppia jota en voi enää edes kupiksi kutsua. Kannu lähinnä!

1010579_436842343085498_1443085797_n-nor


Ihminen kun olen, en voi sanoa, että kaikki olisi täydellisesti...miten epänormaalia. Ongelmana, kun ovat yhä kokeet ja piirustustaidon vajaavuus suhteessa ideoihin.
Ne ovat kuitenkin pian pois päiväjärjestyksestä, sukeltaessani kynien, paperin ja koulukirjojen maailmaan!
Ja koulusta tuli mieleeni:
Kotimatkalla suuriosa ystävistäni suuntaa kohti keskustaa tai muutoin aivan päinvastaiseen suuntaan minun kanssani. Tämä tarkoittaa pitkää pohdiskelutaukoa minulle, ihan suotavaa sekin.
Pari päivää sitten satuin ajattelemaan, miten kuvailisin ystäviäni yksinkertaisesti, maanläheisesti ja osuvasti. Aurinko paistoi ympärillä luoden ihanasti illuusion pitkälle edenneestä keväästä ja voin sanoa, että uskoisin onnistuneeni oikein hyvin mielikuvaleikeissäni. Ja sitten pääsin miettimään; miten minua voisi kuvailla?
Tämä lienee hyvin paljon mielialakysymys, mutta sillä hetkellä olin yksinkertaisesti onnellinen, ja päädyin vastaamaan:
Minulla on käytävillä kopisevat nilkkurit, chanelintuoksuinen huivi ja kuulokkeet jotka hyräilevät lauluja tulikuumista kaduista. Sekä hymykuoppa vasemmassa poskessa, kun katselen kevääseen heräävää kaupunkia.

1962841_436842369752162_2120622673_n-nor
 

XoXo
Becca